Rabu, 7 September 2011

Raya tiba lagi dan ramadhan meninggalkan kita...









Salam semua,Selamat Hari Raya,lama dah blog ni x berupdate..hu..hu..diam x diam,dah hampir seminggu lebih,ramadhan meninggalkan kita,cukup pantas dan cepat,rasanyer mcm belum puas menikmati ramadhan...Bulan ramadhan,bulan kita mengawal nafsu dan akhlak,bulan boleh mencari juadah yg susah nak cari wlupun aku x rajin ke pasar ramadhan,he he...tp yup aku suka suasana bulan Ramadhan..lain dr yg lain...
Raya dah tiba...tp agak kurang meriah ckit sambutan raya pada aku kali ni,hu hu..ok tahun ni turn balik ke kg aku..tahun ni tahun raya yg sunyi sepi...maybe tidak pada aku jer but pada abah aku,coz my adik yg bongsu,x de beraya bersama kami hu..hu.dia beraya jauh di Viet sana.....n x de kemeriahan atau kekecohan memasang langsir sambil di kacau Icha Elenna hu hu...Tahun ni aku beraya with my abah,my Hubby,my Angah n K,Mimi n my niece Najwa...becoz my Along pun keja n Kak long raya kt kg emaknyer..so mmg sangat2 x hapenning,kepoh n meriah..hu..hu...

Kalau nak tahu tahun ni pun aku x sedondon dgn hubby ha ha ,sebab x mgkin my hubby nak pakai pink....plak....selepas sembahyang raya ( aku x dpt sembahyang raya,rasanyer dah beberapa tahun x penah dpt sembahyang raya hu hu)...n bersalam2an memohon keampunan,sempat ler kami sekeluarga bergambor..he he part yg paling aku suka ler ni =P



My Abah ~ muka sedeh,anak bongsu jauh di mata hu hu


Aku & My Hubby~sedeh2 gak tp posing tetap posing he he RED & Pink...


My Angah & K.Mimi....Angah jd ustaz tahun ni he he berjubah...



Family aku, x complete..hu...hu..then my niece tu tgh emotional x mau bergambar he he..


Serba sedikit kisah raya aku yg malap tahun ni,n harap2 sgt,tahun depan dpt beraya dengan my Sis(insya Allah maybe dia balik tahun depan beraya),Along n K.Long sebb tahun ni x dpt jumpa Along pun ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan