Rabu, 25 Mei 2011

WOO.. INI CHAMPION WOO..TARAK JUAL PUNYA!!









Okeh..Impian jadi kenyataan...hokey!!!!...

Yang diharap2kan...yg di minta2 nk jumpa sgt ...dpt gak jumpa..Yezza!!!...Mmg dh ckp kan..aku mmg fanatik dgn mamat nih he..he..tp x pnah nyer dpt g tgk show dia..hu..hu..memandangkan semalam lepas makeup tuk prgram Muzik2..then ade plak Konsert Amal Akustika Al-Taqwa (untuk mengutip derma bg membantu mangsa2 tanah runtuh ) yg mana konsert ni dtg nyer dr idea FT sendiri..so aku pun stayback lah..n bila tanya k.Naza katanyer klu nk tunggu2..tunggu..wah dgn harapan mmg nk gt tgk FT perform...mmg agak lewat konsert tu...n cik abg kt umah pun cam dh bising2 lmbt blik he..he..

Konsert start kul 11,but dlm kul 8 cam tu dia mmg dh muncul kt Sri Pentas...mmg aku x perasan la klu dh dgn topi Transformer dia tuh...he..he..

after setel touch up bebudak Aizat dgn Hujan...aku pun tunggu jer konsert start..then bila FT dh bis perform...(ooh dia tidak di makeup oleh kami sebb dia ade personal makeup artis n hairstylist ...hu..hu..)


agak tercari2 gak..eden x kiro eden nk snap pic gak..he..he.ooh dia hilang plak..alamak tetiba dpt call plak n aku blah ke dewan makan..Yezza..rupanyer FT tgh lepak kt dewan makan..sambil2 berdiskusi dgn geng2 nyer..erm camana nk mencelah ni? aiyak..gua udah mau pulang n konsert pun sudah mau habis.....tungu jerk..tgk mcm ok je boleh celah kan.." Excuse me,Big Boss..nak ajak snap pic boleh? dia agak tekejut ...n..ooh sure boleh..he..he..apa.lagi..then..he said " Thank U" ooh..OMG ~melting hokey!!!..ooh sgt lah soft spoken...camana ade yg kata dia kerek ek? erm ntah lah..what ever!!!!..yg penting..aku mmg tetap akan sokong n sokong dia ...:))

Tak kira lah apa pun yg org dok ckp kan..So far he is the best !!!!

OOh rupanyer penutup show konsert tu FT gak yg perform...then abis jer aku pun cabut blik terus...hu..hu..pecut bwk keta bgi org giler sebb dah kul 12.30 tgh malam hu..hu..dgn shah alam yg dah sunyi sepi tu...Alhamdulillah den selamat sampai umah..dgn..riang dan gembira..!!! *_*...wink..wink...*_*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan