Isnin, 23 Mei 2011

Tentang Sesuatu...♥♥♥

JK..jiwa kacau bak kata Nabil ha..ha..erm..rasa cam ade sesuatu nk diluah kan kt cni..cam ade sesuatu nk diceritakan kt cni..tp erm..camana ek gaya nyer untuk di luah kan..?????? Blur..mmg sya selalu jer blur...kdg2 ok..kdg2 blur terusssss...

Haihh...sigh~
Bnyk benda yg bermain2 di fikiran...yg pertama satu perasaan yg sgt2 bersyukur...bila job semakin bersusun dlm planner...Alhamdulillah...tuhan mendengar keluh kesah hambanyer...Aku harus bersedia mental dan fizikal...bersedia untuk berperang dgn tugasan2...erm bercerita pasal job ni...tiba2 ari ni dpt satu pnggilan dr Sis Naza Derina dr DAT tuk support..prgram Muzik2 esok...wah aku pun mula lah berangan dlm diam...x salah kan berangan???? Kalaulah..esok FT yg wat persembahan..ade rezeki dpt ler jumpa...tp..erm..mmg x ler kan..x seperti yg di harap kan..ha..ha..ooh tp tetiba2 Rockensteiners update status esok FT terbabit dgn prgram Amal tuk kutipan sumbangan tuk Mangsa2 tanah runtuh anak2 yatim Al-Taqwa...erm lmbt sgt plak prgram nyer kul 11 mlm...boleh ker aku blik lmbt semata2 nk tgk FT? Aiyooh!!! mmg x lah kan...hu..hu..dgn parking kt Alam Sentral yg agak2 scary giler tuh..dah ler den sorang2..hu..hu..kita tunggu esok ye mana tahu..ade rezeki dpt lah bertentang mata ;)


Perkara seterusnyer..erm pasal henpon lah..henpon yg dh berbulan2 menjadi onar dlm kehidupan aku seharian..hu..hu.speaker rosak,keypad rosak,bila pakai henpon lain yg lama...yg lain plak rosak haishhhh..tensen tul..ntah bila dpt tukar henpon nih!!!..Sayang sbenarnyer dgn henpon aku tu..tp keadaanyer mmg lgsung x mengujakan lg dah...so ingat ye henpon klu ko buat perangai lg...siap ko!!!!!!...Aku jual ko aku beli lain....!!!! ha..ha..kes ugut nih biar dia x wat perangai lagik...

untuk citer yg seterus nyer..erm..tunggu next n3 yer..sabor ckit ye...:)...maybe story itu nnti akan membuat sya agak beremosi sedikit....huk..huk..huk...demi masa...demi hari yg semakin berjalan...dan demi perpisahan yg semakin menghampiri....tabah kah hati menghadapi nyer?????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan