Isnin, 20 Jun 2011

09/06/2011 ~ Icha tinggal kan Ami...:((((((










Hari yg agak perit untuk aku hadapi..09/06/2011...dlm minggu pertama bulan 6 ni aku terbabit dgn job makeup tuk prgram tv9,so seminggu setiap hari aku ntv7...mmg x de skip lgsung..kecuali date 9hb ni.aku nk anta Icha di KLIA...maknanyer sebelum2 tu..mmg x de masa dah nk bermanja2 dgn Icha Elenna ..huk...huk..kuatkan hati..gak tuk menghadapi hari 9 june nih!!!...

Kalau ikutkan bnyk lg pic2 Icha yg mau di upload tp x pe simpan dulu la kan...
Masa ari Icha berlepas aku masih bleh kawal perasaan dan airmata nih,Icha pun cam tahu jer ..cam x hepy jer..yg hepy bila dia dpt main aeroplane tipu tu...main x hengat ...pastu lapar makan jer kejanyer...part sadis bila abh dah start leleh aduyai...sabar2...n my sis pesan rajin2 tgk2kan abh..hu..hu..mulalah berjurai air mata nih.....
Ami (aku) sempat pesan dgn Icha jgn nakal ,jgn melawan mama,nnti kena marah,ami x suka bila Icha kena marah hu..hu..dia angguk jer plak cam paham...hai bertabah lah hati ni...
Blik singgah umah kak long ku minum2 teh dulu...pastu on the way blik umah dlm keta...air mata dah x tertampung lg...Ami dgn Icha dah jauhhhhhhhh!!!..hu..hu..x leh nk cium2..nak main nyorok2 lg.....:((((

Icha tunggu ye..ami kumpul duet ckit.....g sana jengok Icha...ami bawak Akok (atok) sekali...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan